loading...
Mashini Ha
Amir بازدید : 144 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

مدیران خودرو (MVM) بعد از موفقیت در عرضه خودروهای چری با نام ام وی ام X33 و استقبال از ام وی ام 530 و در کنار عرضه مدلهای ارزانتر 110، اینک چهارمین محصول چینی را به خط تولید خود اضافه نموده است. این خودرو چری فالوین 2 می باشد که در ایران با نام MVM 315 نامگذاری گردیده است و البته نامهای دیگری هم دارد مثل چری بونوس (Bonus) و چری A13  یا ZAZ Forza در روسیه یا Storm2. این خودرو اولین بار در سال 2008 و در نمایشگاه پکن رونمایی شد.

Amir بازدید : 48 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

بعد از مدتهای طولانی غیبت در ارزیابی کیفی خودروهای تولید داخل، پژو 206 و رانا در جدول در بین 17 خودرو در ارزیابی فروردین ماه موسسه استاندارد مشاهده می شوند. اما سایپا سه مدل خود را به دلایل نامعلومی از دسترس بازرسان خارج کرده تا در این جدول غایب باشند. ارزیابی کیفی خودروها تولید داخل، نشان می دهد که صدر جدول در غیاب نیسان تیانا، مزدا 3 و سوزوکی به رنو مگان رسیده است. در این رده بندی خودروها تحت ارزیابی در 9 معیار سیستم فنربندی، تعلیق و فرمان، سیستم موتور و انتقال قدرت، ترمز، تجهیزات الکتریکی، تزئینات داخلی و خارجی، صداهای غیرعادی بدنه، نفوذ آب و رنگ، مورد ارزیابی کیفی قرار گرفته و بر حسب میزان نمره منفی، در دو دسته “خیلی خوب” و “خوب” دسته بندی شده اند.

Amir بازدید : 57 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

مجله خودرویاب در شماره 10 خود مقایسه کاملی بین دو خودرو داخلی محبوب یعنی سمند ال ایکس و تندر L90 انجام داده است که در ادامه بصورت خلاصه و گزیده تقدیم می گردد. این مقایسه با نام ” آیا اسب غیر اصیل ایرانی بر تندر غربی ها می تازد ” منتشر گردیده است.

فاکتورهای انتخاب این خودروها برای خریدار ایرانی تقریباً مشابه می باشد که عبارتند از یک خودرو خانوادگی، جادار و صندوقدار، با هزینه های معقول نگهداری و امکانات قابل قبول.

سمند بهتر است یا تندر؟

Amir بازدید : 52 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

mvm x33 محصول شاسی بلند شرکت چینی چری است که در بازار ایران نیز اکنون شناخته شده و محصولات مختلف آن کم و بیش دیده می شوند. این خودرو که  بنام MVM Tiggo  و در ایران X33 نامیده می شود، اکنون در شرکت مدیران خودرو مونتاژ می شود.


این محصول با موتور چهار سیلندر 16 سوپاپ 2000 سی سی توان 139 اسب بخار  را تولید می کند که به چرخهای جلو منتقل می شود. X33 همچنین دارای گیربکسی 5 دنده دستی است و قرار است سال آینده مدل اتومات آن نیز وارد بازار کشور شود. حداکثر سرعت آن 170 کیلومتر اعلام شده اند اما در سایت سازنده خبری از اعلام شتاب نیست.

Amir بازدید : 88 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

سه سال پیش که دنا توسط ایران خودرو به عنوان پرچم‌دار محصولات سری سمند معرفی شد، سریال ادامه دار وعده و وعید و خلف وعده نیز طبق معمول آغاز شد.
این وعده‌ها را نیز باید به خیل عظیمی از وعده‌های تبلیغاتی و تاریخ مصرف دار مدیران خودرویی کشور بیافزاییم. زیرا تاکنون بارها زمان عرضه این خودرو اعلام و سپس زمان دیگری جانشین آن شده است. در حالی که آخرین قرارها به عرضه دنا تا پایان سال 92 اشاره می‌کرد، تأخیر دوباره، این عرضه را تبدیل به ثبت نام کرده و قرارها برای عرضه به تابستان سال بعد کشیده شده است. این در حالیست که هنوز طرح بسیاری از قسمت‌ها از جمله داشبورد این خودرو، نهایی نشده‌اند.

IKCO DENA

دنا، فیس لیفت سمند


دنا محصولی فیس لیفت از سمند است که حتی در زمان رونمایی هم منتقدان زیادی داشت. با گذاشتن تصویر این خودرو در کنار خودروهای روز دنیا، به عمق عقب ماندگی طراحی و تکنولوژی آن بیشتر پی خواهید برد. نکته مهم‌تر قیمت آن است که سه سال پیش بین 18 تا 25 میلیون تومان اعلام شده بود. اما اکنون برآورد قیمتی غیر رسمی آن نزدیک 50 میلیون تومان است که برای یک سمند بهسازی شده، بسیار گزاف خواهد بود و حتی موفقیت‌های کمرنگ سورن را نمی‌تواند تکرار نماید.

Amir بازدید : 41 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

بعد از طرح‌های تحقیقاتی نظیر سمند میکروهیبرید، اکنون نوبت رانا رسیده تا پروژه هیبریدی را در مرکز تحقیقات موتور ایران خودرو و با حمایت معاونت فن آوری ریاست جمهوری و سازمان گسترش، پیش ببرد.

رانا پلاگین هایبرید

رانا پلاگین هایبرید


رانای هیبریدی قرار است از فن آوری پلاگین هایبرید بهره ببرد که شامل باتری‌های قابل شارژ با برق و ایستگاههای شارژ و همچنین موتور بنزینی می‌باشد. هنوز معلوم نیست که از چه موتور و باتری‌هایی در این خودرو استفاده خواهد شد و فعلاً طرح تنها به صورت برنامه اجرایی می‌باشد که از تابستان سال آینده کلید خواهد خورد. ورود چنین خودروهایی به سبد تولیدات شرکت‌های داخلی با توجه به تکنولوژی ساخت، هزینه بالا، قیمت پایین سوخت در کشور و دید گاه‌های حاکم بر مجموعه مدیریتی سازندگان داخلی خودرو، فعلاً دور از انتظار است.

درباره ما
مجله خودرو سایت گیگا اپس جدید ترین اخبار خودرو جدید ترین ماشین ها در مجله خودرو گیگا اپس مجله خودرو ماشینی ها قیمت خودرو محصولات جدید ایران خودرو-سایپا-کرمان خودرو-مدیران خودرو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 46
  • بازدید کلی : 6,150