loading...
Mashini Ha
Amir بازدید : 115 یکشنبه 20 مهر 1393 نظرات (0)

2سال از زمانی که قرار بود 35 هزار دستگاه دنا وارد بازار بشود، می‌گذرد. سال 1392 هم بر طبق برنامه‌های دقیق ایران‌خودرو، می‌بایست 80 هزار دستگاه از دنا روانه بازار می‌شد. امروز در سال 1393، دنا حتی در نمایشگاه‌های خودرو مهم کشور هم حاضر نمی‌شود!

IKCO DENA
تمامی وعده‌های نافرجام درباره‌ زمان عرضه دنا را کنار بگذاریم. ببینیم خودرویی که قرار است با سه سال تأخیر وارد بازار بشود، چه تفاوتی با آنچه ایران‌خودرو قولش را داده بود، دارد؟

Amir بازدید : 88 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

ظاهراً پژو به هیچ عنوان حاضر نیست بازار پر منفعت ایران را از دست بدهد. حتی با وجود اظهارات ضد و نقیض فراوان در این شرکت و اینکه ایران سودآوری یا زیان خاصی برای این شرکت به همراه نداشته، مدیرعامل پژو به ایران آمد تا راه برگشت را همچنان باز نگاه دارد.

2014 peugeot 2008

Amir بازدید : 74 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

براساس برنامه های تدوین شده گروه صنعتی ایران خودرو، متخصصان این خودروساز داخلی در پی آن هستند که یک خودروی SUV (شاسی بلند) تولید کنند.

عکس صرفا جنبه تزیینی دارد و مدل نهایی نیست!

عکس صرفا جنبه تزیینی دارد و مدل نهایی نیست!

به نقل از مشرق، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو چندی پیش در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های این گروه صنعتی داخلی گفت: گروه صنعتی ایران خودرو برای حفظ و توسعه سهم بازار و پاسخ گویی به نیاز مشتریان تولید و معرفی تندر 90 اتوماتیک، رانای لوکس، دنا، یک خودروی شاسی بلند،‌ وانت تندر 90، وانت نیمه سنگین و خودروی سورن با موتور توربوشارژ را در برنامه سال 92 دارد.

Amir بازدید : 40 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

قائم‌مقام محصول و کیفیت ایران خودرو گفت: این گروه صنعتی در راستای به روزرسانی محصولات تولیدی و ارائه آن طبق سلایق مشتریان، رانای ال ایکس را تولید و به بازار عرضه می‌کند.

2009_Iran_Khodro_Runna_005_7933

Amir بازدید : 41 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

پی.یو.وان محصول جدید ایران خودرو تبریز با حضور معاون امور صنایع و اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت رونمایی شد. این خودرو وانت بار که با پلت فرم پژو ۴۰۵ طراحی شده دارای موتور ۱۷۰۰ سی سی، ترمزهای ای بی اس بوده و دوگانه سوز بودن، داشتن کیسه های هوا و همچنین جای گیری مخزن سوخت زیر اتاق از مشخصات این محصول جدید ایران خودرو است.

تا آخر سال شاهد قرارگرفتن این محصول در خط تولید شرکت ایران خودرو تبریز خواهیم بود.

Amir بازدید : 37 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

مراحل تولید انبوه خودروی وانت تندر در سالن های بدنه سازی و رنگ به اتمام رسیده و تاییدیه های کیفی آن از سوی شرکت رنو دریافت شده است. محمدرضا معتمد معاون تولید تندر ایران خودرو ضمن بیان این مطلب گفت: با همکاری تیم ایران خودرو و تیم فرانسوی رنو این مراحل برای سالن مونتاژ هم در هفته های آینده طی خواهد شد.

Dacia-Logan_Pickup_2008_1600x1200_wallpaper_01

Amir بازدید : 48 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

بعد از مدتهای طولانی غیبت در ارزیابی کیفی خودروهای تولید داخل، پژو 206 و رانا در جدول در بین 17 خودرو در ارزیابی فروردین ماه موسسه استاندارد مشاهده می شوند. اما سایپا سه مدل خود را به دلایل نامعلومی از دسترس بازرسان خارج کرده تا در این جدول غایب باشند. ارزیابی کیفی خودروها تولید داخل، نشان می دهد که صدر جدول در غیاب نیسان تیانا، مزدا 3 و سوزوکی به رنو مگان رسیده است. در این رده بندی خودروها تحت ارزیابی در 9 معیار سیستم فنربندی، تعلیق و فرمان، سیستم موتور و انتقال قدرت، ترمز، تجهیزات الکتریکی، تزئینات داخلی و خارجی، صداهای غیرعادی بدنه، نفوذ آب و رنگ، مورد ارزیابی کیفی قرار گرفته و بر حسب میزان نمره منفی، در دو دسته “خیلی خوب” و “خوب” دسته بندی شده اند.

Amir بازدید : 57 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

مجله خودرویاب در شماره 10 خود مقایسه کاملی بین دو خودرو داخلی محبوب یعنی سمند ال ایکس و تندر L90 انجام داده است که در ادامه بصورت خلاصه و گزیده تقدیم می گردد. این مقایسه با نام ” آیا اسب غیر اصیل ایرانی بر تندر غربی ها می تازد ” منتشر گردیده است.

فاکتورهای انتخاب این خودروها برای خریدار ایرانی تقریباً مشابه می باشد که عبارتند از یک خودرو خانوادگی، جادار و صندوقدار، با هزینه های معقول نگهداری و امکانات قابل قبول.

سمند بهتر است یا تندر؟

Amir بازدید : 88 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

سه سال پیش که دنا توسط ایران خودرو به عنوان پرچم‌دار محصولات سری سمند معرفی شد، سریال ادامه دار وعده و وعید و خلف وعده نیز طبق معمول آغاز شد.
این وعده‌ها را نیز باید به خیل عظیمی از وعده‌های تبلیغاتی و تاریخ مصرف دار مدیران خودرویی کشور بیافزاییم. زیرا تاکنون بارها زمان عرضه این خودرو اعلام و سپس زمان دیگری جانشین آن شده است. در حالی که آخرین قرارها به عرضه دنا تا پایان سال 92 اشاره می‌کرد، تأخیر دوباره، این عرضه را تبدیل به ثبت نام کرده و قرارها برای عرضه به تابستان سال بعد کشیده شده است. این در حالیست که هنوز طرح بسیاری از قسمت‌ها از جمله داشبورد این خودرو، نهایی نشده‌اند.

IKCO DENA

دنا، فیس لیفت سمند


دنا محصولی فیس لیفت از سمند است که حتی در زمان رونمایی هم منتقدان زیادی داشت. با گذاشتن تصویر این خودرو در کنار خودروهای روز دنیا، به عمق عقب ماندگی طراحی و تکنولوژی آن بیشتر پی خواهید برد. نکته مهم‌تر قیمت آن است که سه سال پیش بین 18 تا 25 میلیون تومان اعلام شده بود. اما اکنون برآورد قیمتی غیر رسمی آن نزدیک 50 میلیون تومان است که برای یک سمند بهسازی شده، بسیار گزاف خواهد بود و حتی موفقیت‌های کمرنگ سورن را نمی‌تواند تکرار نماید.

Amir بازدید : 41 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

بعد از طرح‌های تحقیقاتی نظیر سمند میکروهیبرید، اکنون نوبت رانا رسیده تا پروژه هیبریدی را در مرکز تحقیقات موتور ایران خودرو و با حمایت معاونت فن آوری ریاست جمهوری و سازمان گسترش، پیش ببرد.

رانا پلاگین هایبرید

رانا پلاگین هایبرید


رانای هیبریدی قرار است از فن آوری پلاگین هایبرید بهره ببرد که شامل باتری‌های قابل شارژ با برق و ایستگاههای شارژ و همچنین موتور بنزینی می‌باشد. هنوز معلوم نیست که از چه موتور و باتری‌هایی در این خودرو استفاده خواهد شد و فعلاً طرح تنها به صورت برنامه اجرایی می‌باشد که از تابستان سال آینده کلید خواهد خورد. ورود چنین خودروهایی به سبد تولیدات شرکت‌های داخلی با توجه به تکنولوژی ساخت، هزینه بالا، قیمت پایین سوخت در کشور و دید گاه‌های حاکم بر مجموعه مدیریتی سازندگان داخلی خودرو، فعلاً دور از انتظار است.

درباره ما
مجله خودرو سایت گیگا اپس جدید ترین اخبار خودرو جدید ترین ماشین ها در مجله خودرو گیگا اپس مجله خودرو ماشینی ها قیمت خودرو محصولات جدید ایران خودرو-سایپا-کرمان خودرو-مدیران خودرو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 38
  • بازدید کلی : 6,142