loading...
Mashini Ha
Amir بازدید : 45 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

سایپا در مراسمی برای رونمایی از سه محصول جدید خود، سنگ تمام گذاشت. این در حالیست که این روزها زمزمه هایی برای فروش سهام سایپا به چینی ها هم به گوش می رسد.

مراسم رونمایی محصولات جدید سایپا

 


سایپایی ها ناگهان در گیر و دار مذاکره ایران خودرو با شرکتهای غربی، به سراغ شرکتهای نوپای چینی رفته اند و محصولاتی ناشناخته را روانه بازار می کنند. سدان چینی زوتای S300 و شاسی بلند بی نام و نشانتر Brilliance V5 از محصولات این گرایش جدید هستند.

Amir بازدید : 39 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

قائم‌مقام محصول و کیفیت ایران خودرو گفت: این گروه صنعتی در راستای به روزرسانی محصولات تولیدی و ارائه آن طبق سلایق مشتریان، رانای ال ایکس را تولید و به بازار عرضه می‌کند.

2009_Iran_Khodro_Runna_005_7933

Amir بازدید : 41 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

پی.یو.وان محصول جدید ایران خودرو تبریز با حضور معاون امور صنایع و اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت رونمایی شد. این خودرو وانت بار که با پلت فرم پژو ۴۰۵ طراحی شده دارای موتور ۱۷۰۰ سی سی، ترمزهای ای بی اس بوده و دوگانه سوز بودن، داشتن کیسه های هوا و همچنین جای گیری مخزن سوخت زیر اتاق از مشخصات این محصول جدید ایران خودرو است.

تا آخر سال شاهد قرارگرفتن این محصول در خط تولید شرکت ایران خودرو تبریز خواهیم بود.

Amir بازدید : 37 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

مراحل تولید انبوه خودروی وانت تندر در سالن های بدنه سازی و رنگ به اتمام رسیده و تاییدیه های کیفی آن از سوی شرکت رنو دریافت شده است. محمدرضا معتمد معاون تولید تندر ایران خودرو ضمن بیان این مطلب گفت: با همکاری تیم ایران خودرو و تیم فرانسوی رنو این مراحل برای سالن مونتاژ هم در هفته های آینده طی خواهد شد.

Dacia-Logan_Pickup_2008_1600x1200_wallpaper_01

Amir بازدید : 43 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

سدان جیلی EC7 توانست اولین خودروی چینی باشد که در تست تصادف موسسه Euro NCAP چهار ستاره از پنج ستاره را از آن خود می کند که در میان سایر خودروهای چینی، یک عنوان بزرگ محسوب می شود و تاکنون بالاترین امتیازی بوده که یک خودروی چینی بدست آورده است.

Amir بازدید : 48 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

دومین شاسی بلند چینی بازار ایران هم رونمایی شد. در پی موفقیت و استقبال گسترده از ام وی ام X33 اینبار کرمان خودرو محصولی از دومین خودروساز بزرگ چین را برای رقابت به بازار می فرستد. لیفان X60 گرچه پخته تر از ام وی ام (چری تیگو) به نظر می آید اما باید بهای بیشتری نیز برای آن پرداخت کنید.

Amir بازدید : 42 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

دومین محصول از خانواده جی ای سی یا به اختصار جک (JAC) در ایران بزودی رونمایی می شود. کرمان موتور بعد از توجوی J3 اینک برادر بزرگتر آن را انتخاب کرده تا در مصاف با خودروهایی نظیر جیلی و بستورن، دست خالی نباشد.

Amir بازدید : 144 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

مدیران خودرو (MVM) بعد از موفقیت در عرضه خودروهای چری با نام ام وی ام X33 و استقبال از ام وی ام 530 و در کنار عرضه مدلهای ارزانتر 110، اینک چهارمین محصول چینی را به خط تولید خود اضافه نموده است. این خودرو چری فالوین 2 می باشد که در ایران با نام MVM 315 نامگذاری گردیده است و البته نامهای دیگری هم دارد مثل چری بونوس (Bonus) و چری A13  یا ZAZ Forza در روسیه یا Storm2. این خودرو اولین بار در سال 2008 و در نمایشگاه پکن رونمایی شد.

Amir بازدید : 48 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

بعد از مدتهای طولانی غیبت در ارزیابی کیفی خودروهای تولید داخل، پژو 206 و رانا در جدول در بین 17 خودرو در ارزیابی فروردین ماه موسسه استاندارد مشاهده می شوند. اما سایپا سه مدل خود را به دلایل نامعلومی از دسترس بازرسان خارج کرده تا در این جدول غایب باشند. ارزیابی کیفی خودروها تولید داخل، نشان می دهد که صدر جدول در غیاب نیسان تیانا، مزدا 3 و سوزوکی به رنو مگان رسیده است. در این رده بندی خودروها تحت ارزیابی در 9 معیار سیستم فنربندی، تعلیق و فرمان، سیستم موتور و انتقال قدرت، ترمز، تجهیزات الکتریکی، تزئینات داخلی و خارجی، صداهای غیرعادی بدنه، نفوذ آب و رنگ، مورد ارزیابی کیفی قرار گرفته و بر حسب میزان نمره منفی، در دو دسته “خیلی خوب” و “خوب” دسته بندی شده اند.

Amir بازدید : 57 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

مجله خودرویاب در شماره 10 خود مقایسه کاملی بین دو خودرو داخلی محبوب یعنی سمند ال ایکس و تندر L90 انجام داده است که در ادامه بصورت خلاصه و گزیده تقدیم می گردد. این مقایسه با نام ” آیا اسب غیر اصیل ایرانی بر تندر غربی ها می تازد ” منتشر گردیده است.

فاکتورهای انتخاب این خودروها برای خریدار ایرانی تقریباً مشابه می باشد که عبارتند از یک خودرو خانوادگی، جادار و صندوقدار، با هزینه های معقول نگهداری و امکانات قابل قبول.

سمند بهتر است یا تندر؟

تعداد صفحات : 3

درباره ما
مجله خودرو سایت گیگا اپس جدید ترین اخبار خودرو جدید ترین ماشین ها در مجله خودرو گیگا اپس مجله خودرو ماشینی ها قیمت خودرو محصولات جدید ایران خودرو-سایپا-کرمان خودرو-مدیران خودرو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 25
  • بازدید کلی : 6,129